Eindelijk aan t voorbereiden - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Hanneke en Aad Isaak en Lois - WaarBenJij.nu Eindelijk aan t voorbereiden - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Hanneke en Aad Isaak en Lois - WaarBenJij.nu

Eindelijk aan t voorbereiden

Door: baltichail

Blijf op de hoogte en volg Hanneke en Aad

27 Juni 2012 | Nederland, Tilburg

Yeppp,
Nu al:~ t was een beetje hectisch de laatste weken op ons werk enzo....
Maar een positief punt: We gaan met een actuele reisgids op stap. De lonely planet baltic states 2012 is op tijd binnen! De uitlevering zou op 15-6 beginnen, maar dat is dus altijd even de vraag.
Morgen nog een dag werken en zaterdag is het take of naar Riga. De eerste dagen zijn geboekt in hotel Jacob Lenz.
Het is onze eerste reis binnen Europa met een rugzak. Raar idee eigenlijk, in Azië was het gewoon en zijn we gewend geweest te reizen en met voor ons relatief onbekende talen en culturen om te gaan. Hier kijken we naar uit en vinden het spannend.
Dit waren een jaar of 10 geleden nog oostbloklanden, misschien dat t m daar in zit.
We gaan het beleven!
Lois

• 29 Juni 2012 - 12:48

Alexandra:

FIJNE VAKANTIE!!!!

Tot over een paar weken!

Groetjesssssss!!

• 29 Juni 2012 - 20:43

Tanja:

Jullie volgende avontuur gaat beginnen!
    Vergeet het werk en je zorgen en geniet van jullie welverdiende vakantie. Leuk dat we jullie weer kunnen volgen.
    Heel veel plezier samen!

• 30 Juni 2012 - 13:58

Pieter:

Mooi dat in "Baltisch" toch al jullie voorlettres zitten. Zo maar een extra in de vakantie. Wzt dat betreft vielen Loïs en Hanneke in Azië toch wat buiten de spreekwoordelijke Sampan.

• 02 Juli 2012 - 21:36

Pa En Ma Janssens:

je mail gelezen en ben blij dat jullie goed op de plaats van bestemming zijn aangekomrn liefs en geniet morgen lezen we je belevennissen weer
    doeiXXXXXXXXXX