we zijn er... - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Hanneke en Aad Isaak en Lois - WaarBenJij.nu we zijn er... - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Hanneke en Aad Isaak en Lois - WaarBenJij.nu

we zijn er...

Blijf op de hoogte en volg Hanneke en Aad

12 Juli 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

In Ho Chi Min stad dus, in ons hotel voor drie nachten. De reis verliep voorspoedig, met een uurtje vertraging, olpgelopen al in Dusseldorf. Inchecken in bij gate 25 stond op de boardingpas, bij gate 27 stond er op de schermen....Neeee bij gate 23 riep de man die er gezien zijn uniform, zijn gele hesje en zware basstem waarheidsgetrouw uitzag. Nee riep het personeel van air berlin om....naar gate 27. Zie je het voor je.... een hele hal vol mensen met koffers die van rechts naar links sjouwen....en doodgemoedereerd weer terug toen bleek dat er toch bij gate 23 ingecheckt moest worden.... Gemutlich ja, die duisters, of allemaal in de vakantiestemming en vol van het feit dat ze weer weltmeister zullen worden. Die combi maakte het zo rustig en het uur vertraging is daardoor ook weer verklaard.
En het maakt het toch ook wel bijzonder, toen ze in Munchen speciaal op ons stonden te wachten en we als allerlaatste op de vlucht naar Abu Dhabi instapten.
17 uur later, om 20.00 uur stonden we dus op Ho Chi Min airport, na een korte stop in Abu Dhabi. De pickup service van het hotel stond tot onze vreugde klaar, instappen en wegwezen, de inmiddels donkere stad in op weg naar onze kamer. genietend in stilte met een klein traantje, omdat we dan toch maar mooi weer terug zijn in Azie... Ik voel me gelijk weer thuis....Lois zei het, maar we dachten het allemaal. Toch vreemd dat Azie dus zo kan pakken. Het zal wel niet de laatste keer zijn dat ons dat overkomt.
En wat doe je dus als je om 21.30 uur de stad in gaat om te eten? Bij de mac binnenstappen. Gewoon omdat het per toeval om de hoek lag, nog open was en we behoorlijk moe zijn van de reis en niet uitgebreid op zoek willen gaan. Morgen dus is de stad aan de beurt. Nu gaan we eerst lekker slapen en....als het lukt om wakker te worden....zien hoe Louis en ons oranje zonder nederlaag met de borst vooruit het toernooi verlaten.
We wensen ze succes en jullie veel plezier bij de laatste wedstrijd!
Hanneke
Isaak
Aad
Loìs

• 12 Juli 2014 - 19:51

John:

Hallo allemaal,

Ik ken jullie verder niet. Maar dat thuis voelen in Azie, heel herkenbaar. Geniet ervan verder!!

• 13 Juli 2014 - 13:12

Annet:

He buurtjes.

Leuke foto van jullie met zijn 4-en.
    En.... wat valt het dan op dat jullie allemaal een zwarte bril op hebben
    Waren ze 4 halen, en 2 betalen....... ha ha.

Veel reis plezier.

Doeiiiii Annet

• 13 Juli 2014 - 17:41

Maarten:

Klinkt al goed jongens, leuk om jullie zo weer te volgen!

Wij hebben gisteren overnacht in Duitsland, nu zitten we in Oostenrijk. Morgen door naar Italië en dan dinsdag de boot op.

Veel plezier nog!

Gr. Maarten