In Estland - Reisverslag uit Pärnu, Estland van Hanneke en Aad Isaak en Lois - WaarBenJij.nu In Estland - Reisverslag uit Pärnu, Estland van Hanneke en Aad Isaak en Lois - WaarBenJij.nu

In Estland

Door: baltichail

Blijf op de hoogte en volg Hanneke en Aad

05 Juli 2012 | Estland, Pärnu

We zijn in Pärnu aangekomen. Gisteren vertrokken vanuit Riga. Op de laatste dag hebben we nog een frisbee kunnen scoren. Yeeeh! De busreis is prima verlopen. De bus was zelfs voorzien van een WIFI! Dus zelfs in de bus waren de kinderen errrug zoet;) En in vol contact met de vriendjes en vriendinnetjes. Grappig wel dat van router gewisseld werd toen we de grens over gingen naar Estland. Er wordt op de kosten gelet. Door de busmaatschappij dan.
In Pärnu doen ze dat niet, de kamerprijzen zijn aan de hoge kant en....tis nog best lastig een kamer te krijgen voor 3 achtereenvolgende nachten. We moeten dan ook wat hotelhoppen, gelukkig zijn er genoeg.
We zijn hier omdat we een paar dagen strand gaan doen. We hebben de frisbee, dus dat komt wel goed! Het strand is netjes en verzorgd. Er is zelfs een speciaal gedeelte voor dames. De Ladies Beach....op dat strand, zo waarschuwt het bord 'kan meer bloot gezien worden dan normaal'!?........
We zijn dan wel uit Riga, maar we wilden nog een compliment maken aan de vrouwen daar. De bestrating in het centrum bestaat voornamelijk uit schots en scheve kinderkopjes Toch presteren de vrouwen het om op High Heels te lopen en op de been te bljven.

groeten
Hanneke